Sevgili Açık Radyo
Açık Radyo dinleyicisi olmak kişiye seçkin bir ayrıcalık getiriyor.
Bizlerin gündemi farklı, duyarlılığı farklı, ve güncel bilgisi başkalarından çok önde.
Dinleyicilerinizden son derece güzel mektuplar aldığınız için bu konuda yazacak her şey ya tekrar ya yetersiz olacaktır.
Ben, bir tüketici olarak, Açık Radyo'ya reklam veren ve vermeyenlere seslenmek istiyorum. "Kurumsal Kimlik" kavramının öneminin anlaşıldığı şu günlerde, Radyonuza reklam veren firmaların bu konuda bir güvenirlik, bir seçkinlik sergilediği, ve biz tüketicilerin üstünde sempati yaratarak önemli bir etki bıraktığını bilmelerini istiyorum.
Sizlere reklam gelirlerinizle, paranızı koyacak yer bulamayacak günler diliyorum.
Ben, sadık bir dinleyiniz olmakla beraber destek projenize katkıda bulunamadım.
Bir yandan "seneye söz" derken, bir yandan da inşallah bu kampanyaya gerek kalmaz diyorum.
Özürlerimle duygularımı paylaşmak istedim.